One tribe

Yay. Blev vinst mot Järfälla med 6-0 fast jag spelade uruselt var typ helt virrig och skitseg. Men har faktiskt rätt till att skylla på min förkylning. Hatar när man är halvt sjuk så att man kan träna men när man gör det blir man supertrött och i princip suger. Träning imorn men får se hur jag känner mig...

Att vara sjuk
Är aldrig kul
Snyta sig i duk
Så näsan blir röd o ful


Sicken fin dikt haha xD Har lyrikanalys prov imorn då man ska analysera en dikt eller låttext. Synd att man inte ska skriva en dikt själv för jag äger ju på det...! =P

NEJ nu ska jag sova!! GOD NATT <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Riktigt fin liten dikt^^

2009-10-16 @ 16:00:49
URL: http://snurrtott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0