Zombieland

Fikan var blandad med bullar, mums-mums, vindruvor, försenade människor, hel kanna full av o´boy på amalias byxor xP, inbjudan till halloween-fest på en tisdag x), planering till avskedsfest :( och massa skoj och skitsnack.
 
Haha, Julia och Amalias inbjudan xD, anledning till varför de var försenade <3

Ska snart upp till mörby sen blir det bio på Sergel, Zombieland zombie/skräck/komedi film =P tror den kommer vara jätterolig =) Men det roligaste är ju att gå med kompisarna, de betyder verkligen allt och de är äkta vänner <3<3

Som sagt är det match mot Gnesta med Dam2 imorn och jag är riktigt taggad!! Sen tror jag att jag ska städa måste dammsuga hela huset och städa mitt rum. Måste komma på vad jag ska klä ut mig till på tisdag också och sedan även till nästa helg när det är vår årliga Halloween-kväll med laget. Jag ska verkligen anstränga mig i år och vara BÄST!! =P

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: tove

Kan glömma att du kommer vara bäst, michan och jag kommer lätt vara det ^^ :P

2009-10-24 @ 20:35:13
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0