Buhuuuu :'(

Jag som var så glad över att det äntligen blivit vår. Trodde verkligen att det var slut på snön nu... Men så vart ju inte fallet :( Är typ massa snö utomhus fast det är ganska varmt så det kommer ju typ slaska bort på direkten så det är bara jätteonödigt att den kom! BLÄÄÄ
Och här kommer en ful webcamera bild på hur det ser ut utanför mitt fönster.. Deprimerande.. :(



Men nee nu ska vi inte vara så negativa!! Nu kan man ju sitta inne hela dagen vid datan utan att få dåligt samvete att man borde vara ute och göra något vettigt. Eller så kan man ju plugga.. Eller så kan man sticka.. Eller så kan man baka.. Eller så kan man kolla film.. Det finns massor att göra!! Jag ska börja med att äta frulle Tjingeling!! =D
EDIT: Blir nog inte riktigt frukost antingen så blir det lax och pasta :P Eller så blir det bacon och ägg x) GOTT!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaaa fatta min besvikelse när jag vaknade och såg snööö :(

2010-04-05 @ 14:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0