Chill 's mah middlename yao!

Jaappp... Chillat! Det är vad jag har gjort idag. Men upptäckte nyss att jag har jätteont i rumpan för har suttit på fett oskön stol xP Aja.. Det blev bacon och ägg haha bilder kommer sen ;P GossipGirl Tittar om på säsong 2. Hade velat börja på Säsong 1 men så fanns det knappt några avsnitt på första sidan jag tittade på men sen lite senare när jag redan hade börjat på Säsong 2 så hittade jag avsnitt från Säsong 1... Intressant.. NE! :P Gjorde en fruktsallad också och en smoothie haha det är vad jag gjort idag: Suttit och degat på en oskön stol och ätit mat! Tror jag ska gå och göra mer mat nu för sen är det Fys/Rörelsepass/MAQ med Dam2. =) 


Min brunch typ... :D

BTW!! Har faktiskt pluggat lite också!! Skrivit värsta långa texten om mitt sportlov och påsklov på Spanska ;) Nu ska jag gå och äta sen träna bort allt =P PÖSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0