Långfredag

Nu är jag hemma sen ett bra tag. Jag, Madde och Hanna åt lunch och fikade på Café Kladdkakan i Gamla Stan. Mycket gott men mådde lite smått illa efteråt :P Sen så var vi snälla och följde med Hanna så hon hittade rätt till sitt tåg som hon skulle ta till Småland. Så då vinkade vi av henne och åkte sen hem. Mysig dag med väldigt fint väder, vi satt ute och stekte i solen ett bra tag när vi väntade på tåget =D

Just nu händer inte så mycket, ska börja laga mat snart tror jag. LAX!! Värsta specialers med pesto o grejer som jag o brorsan hitta på nätet. Mycket gott! (Y)

GLAD PÅSK förresten ;D

Finfin bild målad på whiteboarden av min mattelärare Sven x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0