Softish!!

Har varit ledig från skolan måndag, tisdag och idag :) Asnajs :D Men har inte orkat vara så aktiv här dock.. :/
Update:
Vi kom till Final i cupen och blev såklart AIK vi fick möta. Riktig prestige match som tyvärr vanns av AIK. Blev 1-1 efter full tid så då blev det straffar :S Och dom vann då :( Lite surt men vi kämpade på som fan och det var en riktigt rolig helg =) Nu är jag däremot JÄTTEförkyld vilket inte är lika kul menmen det går över :)
I måndags satt jag bara o chilla framför datan o Tvn sen vare Uppstartsmöte med hockeyn. Sades inte så mycket mer än på förra mötet men är riktigt taggad inför nästa säsong och jag ska verkligen satsa på att utvecklas som hockeyspelare för jag har potential måste bara förstå det själv någon gång..
Igår hälsade jag och Fanny på alla DAGY-människor på DAGY vilket var kuligt :) Sen var det isträning vilket var kul :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar mest på att tiden ska gå så jag kan åka till fotbollsträningen :) Åt lunch med Alice hemma hos henne vilket var mysigt :) Borde väl typ plugga lite nu antar jag så ska försöka med det.. ;P

Oj vad mycket text det blev men tror att det är värt att läsa hihi :D


Vårig bild :)

Saknar er, Älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Madde

HahahahahahahahaahaHAHAHA, kolla emelies aem på bilden =D hahahahaah, ser sjukt ut!!! vi måste ses!!Pussar<3<3

2010-04-21 @ 17:39:38
Postat av: solglasögonARN

myyyyyyyyyys bild :D saknar dig massa jätte mycket!!!!!!! det kommer fler vårdagar då vi kan göra fler myys bilder :)

2010-04-21 @ 18:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0