Living in a world of magic

Har ju helt glömt bort att berätta att jag skypeade med Lisa igår!! Haha från typ 12 till halv 1 på natten. Men drygt efter 1 så ville "Skype-gudarna" som Lisa kallade dom att vi skulle gå och lägga oss, för allt slutade att fungera! Men vi hade en superfin konversation! Och på onsdag kommer hon hem ifrån Åre men så åker hon iväg direkt till Barcelona.. Nejnej... Jag är inte alls avundsjuk på den tjejen.. För jag har ju också världens gulligaste pojkvän.. Eller...?! -_-  



Vi upptäckte:
- Att Lisa har feta biceps därav namnet ovanför
- Att jag ser oerhört sexig ut i stora hörlurar med mick
- Nya funktioner på Skype :)
- Att Lisa är pro på att prata i Skype o jag är nybörjare/going pro

Nu orkar jag inte skriva mer för tangenterna är apsega!!!!! Träningen gick bra, ska duscha sen till Emelie och sova där! Bajbaj <3


Kommentarer
Postat av: moira

sv: Ja eller hur :)

Jag ska också vara med kompisar, vara i stockholm som jag är i nu :)

2010-04-05 @ 22:30:04
URL: http://morrismorris.blogg.se/
Postat av: LISA!

Meh! Jag har ju totaaal missat det här inlägget! Såå gulligt av dig, (även fast jag ser ut som ett monster med sylvassa tänder :P) Puss du är fiiinaste Friidan i hela universum! Puss

2010-04-20 @ 19:30:19
URL: http://enannanblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0