1 dag till friheten! :)

Hemma från matchen och har ätit och borstat tänderna så nu blir det labbrapport. MAX en timma hoppas jag på. Men kommer troligen bli mer.. Osäker på om jag kommer kunna ha så pass bra disciplin på mig själv som jag haft de senaste dagarna. I värsta fall får jag väl gå upp i tid imorn och skriva klart den. Inte så jäättefarligt :)
Matchen vann vi med 7-3 såå det va nice. Äntligen en vinst typ. :P Men på söndag blire en till!!!!!!! Tro inte att du är bra Anneli!!! ;P Spöööö, ska du få.

Imorn är det bara chill i skolan! SISTA DAGEN!!!!!!!!! WOHOOOO!! Vilket betyder. Julmys med pepparkakor, glögg och lussebullar innan avslutningen i Djursholms kapell. Det blir myyys. Efteråt äre träning och sen får man sova hur mycket man vill hur länge man vill och göra vad man vill!!! Wiiiiii ^^

NU: Labbisrapportis. Tjing tjong <3

Kommentarer
Postat av: hämlig

DU KOMMER FÅ SÅ MKT SPÖÖÖ!!! (Ofta du redan slutat skolan förresten?!)

2010-12-16 @ 20:48:41
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0