Natten före morgonen

Hmm här var det ju mycket uppdatering... Ne men tror att om jag skulle uppdaterat skulle det nog mest stått samma saker som på alla andras bloggar typ att jag bakat massa grejer, julstädat (fast nej juste det lämnade jag o brorsan till att göra imorn ehh sorry menar idag :P), klätt granen, köpt julklappar. Jaa precis sånna grejer man brukar göra vid jul. Har även övningskört idag. Morgonpasset från 8.20 till 10 vilket faktiskt gick mycket bra. wiho! :) Men nee nu ska jag försöka sova vilket jag aldrig kommer kunna göra.. Sen kommer jag säkert vakna jäääättetidigt imornbitti men gör inte så mycket har massa grejer att fixa och så måste jag kolla på julkalendern också såklart!!! TYP SPÄNNANDE JUUU!!! :D Lovar att fota och lägga upp. Och efter det blir det mycket bättre uppdatering! :)

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0