Helgen

HEEJ!! Har inte hunnit ladda upp bilder från Gotland ännu så förvänta er inte något. Om ni har tur kanske, kanske att det kommer upp senare ikväll... Ska skriva svenska uppsats nu och sen lite konfliktanalys om jag orkar. Hoppar över träningen idag för allt plugg och så kände jag att jag behövde lite återhämtning från allt i helgen eller snarare allt under de senaste typ 5 veckorna.. :)

Förresten har ju inte sagt hur matchen gick!!! Vi vann med 6-2, inget mål av mig dock men någon assist. Men blev i alla fall matchens lirare vilket jag kände mig värd att bli ^^ :P Riktigt snygga trosor jag fick måste jag säga.. Kommer upp bild senare på den ;)

Tillbaka till pluggandet nu, CIAO!! <3

Kommentarer
Postat av: tove

Haha smexxigt, kommer det upp bild på dem också sen eller? ;)

2010-02-15 @ 21:08:27
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Carin

grymt att du blev matchens lirare :D tosor!? vann du trosor?

2010-02-15 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0