en dålig en bra o en halvdan

Okej börjar med den halvdanna. Ingen uppdatering sen i torsdags vid 12 vilket är dåligt men har mina anledningar. Internet hemma är som sagt cp och funkar inte (använder dongel nu som funkar bra för tillfället..) Varför jag inte uppdaterat något idag är för att vi har haft MEP-dagen! Jippiiieeeee..... Fast nej ska inte vara så negativ var faktiskt ganska intressant men har varit en lååång dag med debatter i aulan från 8.30 till ca 16.15. Jag hade ju avslutningstal och tycker det gick bra :) Borde dock ha svarat på någon fråga eller ställt någon fråga meen kom inte på någon bra så jag orkade inte. Fokuserade på talet istället! :)

Okej men så till den dåliga. Spelade med juniorerna idag och vi förlorade mot AIK med 2-1. Riktig skitmatch då allt bara gick skitdåligt. Min mamma sa till och med att hon skämdes över hur dåligt jag/vi spelade.. :P Det är ju kul att höra. :/ Fast bara till tredje sen gick vi äntligen ner på 2 femmor och DÅ blev det fart. Vi lyckades dock inte klämma in några fler mål men det var nära!! Magda gjorde det snygga 2-1 målet i alla fall =) Vi var hyfsat glada efter matchen ändå, tror att det var musiken som dunkade i hela omklädningsrummet som piggade upp alla :D 
Blir inte uppdatering förrän senare på kvällen imorn för ska med skollaget och spela Innebandy. Tror att det är sigtuna vi ska till.. Bussen går i alla fall från skolan 6.15.. Zzzz.. så ska sova nu. Ha det så bra! :)

 


Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Första låten är typ hennes egna remix på någon dansk melodifestivalslåt (för barn, såklart) och den andra är lady gaga hahahah ;)

2010-01-16 @ 01:37:16
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Okej :-)

Är du nöjd med din systemkamera?

Kram

2010-01-16 @ 12:42:35
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: emma

sv: precis den kritiken har jag hört om filmen!

2010-01-16 @ 12:56:05
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Carin

fast meppen gick ju bra iaf ;)

2010-01-16 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0