Tagga!

Sista lektionen över. Vi hade MEP. Känner mig nästan lite laddad inför MEP-dagen på fredag. Om man bortser från "kontors-kläderna". Jag ska hålla avslutningstal så ska stå helt ensam vid en "talstol" typ vilket jag kommer bli sjuukt nervös inför. MEN jag kommer göra superbra ifrån mig för jag kommer träna hur mycket som helst och kommer övertyga alla om att vår resolution äger!!

Taggar inför matchen mot AIK nu.

Yes lyckades slutligen ladda upp en bild. Ska bli bättre med detta asså! Måste springa till någon buss nu! TJO


Kommentarer
Postat av: Johanna - foto

Sv: Tack så jättemycket och tack för tipset :) Ska kika!

2010-01-12 @ 15:49:50
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia H [sofiaphoto.blogg.se]

Svar: Ingen fråga är dum, till att börja med. Och svaret på din fråga är; Ja, jag redigerar hela bilden. På just den bild du kommenreade har ajg framförallt tagit bort röd färg från anisktet som såg helt onaturligt ut och så har jag ljusat upp bilden :-D

2010-01-12 @ 20:12:26
URL: http://sofiaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0