Fredag!!

Najs dag :) Började skolan typ ett hade inga lektioner :):) Men var speciell dag idag då treorna presenterade sina projekt o massa annat. Kul var det :D I alla fall jag var tvungen att gå upp halv 10 för att städarna skulle komma.. :/ Men nu är vårt hus skinande rent ^^
Efter skolan drog jag till Täby och träffa några där och vi köpte värsta bra presenten ;) Men kan inte säga vad dock.. ;P Ska till henne ikväll och kommer nog bli riktigt kul... Bara det inte blir en repris från förra året.. Fast jag missade ju typ hälften för hade cup dagen efter :/ Därför förstör Mitt-i-finalen imorn lite granna. Men ska försöka stanna så länge som möjligt så att jag ändå är så pigg som möjligt imorn :) Måste upp tidigt :/ Men ska fixa med presenten nu ;) (y) Under tiden kan ni titta på denna urbraiga videon ^^  SEE YA!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0