Jarråååå

Nu var det dålig uppdatering här igen :P
Summary:
Måndag: Inte så mycket.. Hängde med Emelie på efter skolan <3 Skulle ha pluggat men det lyckades vi inte riktigt med.. :P
Tisdag: Semi-final i Mitt-i-cupen mot Segeltorp. Vinst 5-0 så nu blire final på lördag!! :D:D
Onsdag: Träning vilken var kul med spel på helplan :)

Idag blir det bullbak :) Troligen med Emelie eller Julia. Ska flörta lite med dom, men tror inte det krävs så jättemycket för dom är ganska lättflörtade ;P
Sitter på "skön svenskalektion" :) Leo ligger o sover/sjunger på 5 stolar :) Vi är 7 st här och ingen lärare kom så är här helt i onödan :/ Men är ganska bra ändå med musik o grejer :P Fast hade hellre legat och sovit hemma.. Hade jag behövt -_-


Fina tjejor påväg till Hard Rock^^ <3

Nu ska jag försöka plugga matte för det gick asdåigt igår på lektionen x) För att lyckas räkna matte är det liksom en fördel ifall ögonen är öppna... :P Men ska ladda upp lite fina bilder på fejjan från i söndags först. :) PÖSS <3


Kommentarer
Postat av: Madde

OMG, en uppdatering!!! Duktigt frida!! skulle gärna varit med dej och ätit upp all bulldeg, men tyvärr:(

jaja, vi ses imorrn, vet dock inte om jag kan vara med o köpa present, för jag ska klippa mej... Whatever, c ya! Pussar <33

2010-03-18 @ 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0