Knäpp dag

Mmmm Ingen uppdatering igår för jag hade ingen som helst tid. Emelie sov över efter träningen i måndags och jaa.. vi var ju uppe ganska sent. Skulle hjälpa Madde måla hennes rum igår vilket jag gjorde och Astrid och Cissi var också där. Emelie åkte hem och fixade grejer innan vi skulle åka och jobba.. Och jaa var ju ett ganska speciellt jobb. Vi skulle sälja strumpor och vi hade inte hört så mycket om det men det gick i alla fall bra :) Tjänade ju lite pengar vilket är det viktigaste :)

Idag ska vi till Väsjöbacken :) Dom åker skidor och jag snowboard och vi får väl se hur det går... Ägde på det i Åre för knappt ett år sedan men det var första gången jag åkte det så nu blire andra gången.. Men det ska nog gå bra är typ bara lite nervös. Hoppas att det inte kommer vara så många där men tvivlar på det eftersom att det är sportlov :P

Ska försöka ta med mig kameran också :) Men får se hur det går med det. Ska äta frukost nu och så kommer dom och hämtar mig om en timma. Träning ikväll också får jag ju inte glömma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0