Lyckan är nära :)

Haha :P Bara 3 dagar skola till och sen Påsklov!! DET är lycka det!! :)
Lite halvtråkig dag idag dock.. Fick tillbaka matte-provet... ingen vacker syn. Fick G det kommer flera prov. Men är så himla trött på matte. Alla uppgifter känns bara omöjliga hela tiden :( Men går bra i allt annat i alla fall :) Jag och Carin fick MVG- på vår uppsats om Kosovokonflikten!! :D:D Trodde vi aldrig men så vi är supernöjda Jag får helt enkelt fokusera på de positiva grejerna :) Fast har en till tråkig sak att säga.. Jag var värsta taggad att gå på fotbollsträning men asså prova på i ett nytt lag och då ville jag inte gå själv. Carin skulle följt med först men sen kunde hon inte så nu måste jag skippa den också :( Men var väl bäst det för nu MÅSTE jag verkligen plugga. Kan någon typ banka in det i mitt huvud så jag verkligen kan fatta det istället för att hålla på med massa onödiga saker på internet?! SNÄLLA?!

Asså vad tror jag egentligen ofta någon orkar läsa detta... Fett deppigt inlägg.. See YA!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag vill bara säga att ja orkade läsa ;) är ledsen att jag inte kunde hänga med igår :( men MVG på konflikten :D :D :D

2010-03-30 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0