Ojdå.. :P

Är redan torsdag och jag skrev senast ett inlägg i söndags. Prutt på det... Aja Matteprov denna vecka så har ganska mycket att plugga. Måste skriva en metatext om min sugiga novell som jag skrev i tisdags... Vill inte ens tänka på det. Aja får skylla mig själv att jag väntade med den till sista kvällen. :P Nu måste jag fortsätta plugga.. Eller jaa börja med det :P Sitter på håltimme -_- Jag hade kunnat börja vid 11.20 för lärarn va sjuk men nee tack för att man blir informerad Men nej nu ska vi inte vara bittra :D
TJARÅÅÅ =D


Salem Al Fakirs nya album!!!!!!!! Tryck HÄR :):)

Och om ni har tråkigt kan ni alltid klicka här eller här  :D (y)


Kommentarer
Postat av: tove

hahah alltså du och dina tuggummin xD

2010-03-11 @ 14:04:14
Postat av: tove

sv: haha nej det var den ju inte, antog bara att den var det ^^

2010-03-11 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0