LÖRDAG

Måste typ gå till bussen snaaart! Till träning jaao! Känns som om jag nyss va där och det va jag ju typ eftersom att det va träning till 21 igår :P Så jag har bara tittat på Idol och sen sovit och sen dags för träning igen!

Fysikprovet gick sådäääär... Kunde gått mycket sämre så jag är nog typ nöjd. Kan nog vänta mig typ ett G+ :P Men finns massa fler prov att höja sig på och då ska jag KRIGA! Ett VG måste jag iallafall ha!

Efter träningen ska jag jobba!! (nämen är det verkligen sant gör hon sånt?) Njaaa ibland så gör jag faktiskt det.. När jag har tid och dom vill ha mig :P Kiosken på Söderstadion, vilket är lite en överraskning för hur har Hammarby lyckats komma till final i det medans dom fortfarande ligger kvar i Superettan. Micket könstigt!

Men som sagt bussen!!! HEIDOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0