Kan bara andas med halva näsan...

Haha känner mig som en riktig sportnörd. Sitter i sängen och tittar på Sportspegeln på 1an. Rätt trött efter denna helg. Mest bussresande som man egentligen inte borde bli trött av men när det är med det laget jag spelar i är det full fart hela tiden. Om det inte är med kroppen så är det med munnen. Massa prat och galenskaper men mest skratt! :D Inget plugg så får kötta denna vecka. Hur jag nu ska hinna det eftersom att jag har träningar som vanligt. Men det löser sig säkert. Pluggar ju aldrig för mycket och jag klarar mig finfint ändååå! :)

Matchen lyckades vi bra med. Brynäs slog oss med 2-0 men jag tror vi var nöjda. Fick bara spela 2 byten i första perioden men hade inte väntat mig så mycket. Men har varit superkul att vara med hela helgen! :D En match kvar nu innan juluppehållet, vilka är AIK och då blire VINST! :)

Nu ska jag försöka planera min vecka och efter det sova. God Natt


Bild från linköpingsmatchen förra helgen.
Helene AKA Tjock OCH Mobbad Åström :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0