Gameday!

Tjena
Igår efter träningen, som var konstig, hängde jag med Lisa. Först gick vi hela vägen till Mörby C köpte godis och sen gick vi hela vägen hem. Det var kallt. Sen lagade vi middagen och tycker det gick rätt pro ;P Och resten av kvällen tjockade vi och tittade på Number 23. Jim Carrey i en Drama/Thriller film typ... funkade ändå helt ok!
Snart är det dags för match, mot Segeltorp!!!! och efter matchen måste jag plugga som en gris :( Och det SKA JAG GÖRA. Om jag inte gör det får alla slå mig, vart dom vill!!!
Som vanligt lyssnar jag på musik!! Enligt mig mycket braa!










De 2 första och 2 sista är mina favvolåtar från Daniels platta :) alla äger men dom här är något utöver det vanliga ägandet... typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0