Våra brister gör oss till människor

Heeeeej, asså sorry för den dåliga uppdateringen men helgen har varit halvt hektisk och inte alls hunnit med så mycket saker som jag velat.. Som typ vanligt dårååå men ajaa.

Blev heller inget sånt där inlägg om en sån där världens bästa pappa eller liknande för som vanligt är jag fett dålig och glömmer alltid sånna dagar men äh det väger nog upp... Men bara så ni vet så har min pappa tävlat i nedförsåkning mot Ingemar Stenmark! Sug på den ni!! ;D

Idag somnade jag nästan på fysiken, inte kul -.- Fick cp-ryck varenda gång jag vaknade, Gunnar måste tro att jag är lite sådär lagom retarderad.. Men så länge det är lagom är det ju fortfarande bra (nästintill perfekt) eller hur?! :o Sen äre spinning innan ispasset, jorrå jag kommer va superbra på isen... Not!

Men nu ska jag äta pepparkakor.


Regnade idag, gummistövlar på. Gammal bild från mobben

Kommentarer
Postat av: Anneli

.....jag tycker iaf du ska ha tid att fixa VADSOMHELST till ma uglyyy blogg!

2010-11-16 @ 00:18:29
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0