43-0

Chacha bloggén. Cupen igår var awesome! Vi vann först alla våra 3 matcher i gruppspelet med: 14-0 mot Söderhamn/Ljusne. 7-0 mot Sandviken/Hofors. Och 11-0 mot Falu. De andra lagen va rätt dåliga men hela grejen med cupen var att vi skulle åka dit och träna på vårt spel inför seriepremiären i Division 1 idag mot Almtuna. Jag gjorde iallafall 7 mål sammanlagt tror jag och vissa av dom var riktigt snygga, så som styrningen från Henny och handledaren rakt upp i nättaket precis när slutsignalen gick. Blev matchens lirare 2 gånger också vilket annars aldrig brukar hända.. :P Men jepp nu sitter och laddar inför matchen idag som börjar vid halv fyra borta i Uppsala. Men ska ta och äta frukost nu och måste fixa skjuts... Hade med mig kameran men blev inte så roliga bilder orkade inte fota så mycket. Så väntar tills Mats (Empas pappa har lagt upp bilder från matcherna så kan jag lägga upp några av dom) blir egobild istället Aja hörs senare bajbaj :D


Sämst webcam... x)


Kommentarer
Postat av: siggepiggen

sötsnygghet frida <3

2010-10-17 @ 16:44:24
Postat av: juliaaaaa

fiiiiin i rakt hår! :)

2010-10-17 @ 17:51:37
Postat av: lisaaaaa

hejhej snyggo

2010-10-19 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0