Blääblubb

Usch va inte alls tänkt att jag skulle vara uppe såhär länge.. Men kvällen försvann alldeles för snabbt. Träningen gick iallafall bra. Efter det har jag inte hunnit göra mycket alls.. Tänkte att jag skulle ha skrivit värsta satsiga inlägget om en sak men får bli en annan gång. Istället har jag suttit i picasa med personigenkännande-sak och rätt kul att se hur mycket bilder man har på sina vänner x')









Detta kan bli rätt underhållande efter ett tag.. Speciellt sent på kvällen när man är trött :P



Fanns flest bilder av mig vilket jag faktiskt inte trodde ;P Och på andraplats kommer HanniePannie och på tredje Emelie Brännvin :D


Kommentarer
Postat av: eliiin

hahahhahahaa, sjuuuuukt fina bilder.. speciellt på mig..inteeee :P hahaa, älska första bilden på Amalia ;D <3<3

2010-10-19 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0