Jag har kommit på DET!

Jag ska bli hockeyspelande veterinär. Vill börja på Djurgymnasiet och bara lära mig massa om djur. På det sättet kan jag göra något jag tycker om, jag slipper vara bra i de mest jobbiga och tråkiga ämnena och jag kan samtidigt rädda liv genom mitt jobb. Är så trött på skolan just nu att jag vet inte ens hur jag ska beskriva det. Och ja som fan att jag är nöjd med mina VGn!!!! Dom är fan jävligt bra! Sluta HETSA!! Jag är inte skapt för skolan jag går i helt enkelt...

Träningen gick bra, Kai till och med berömde oss efteråt. :D Jag känner mig på topp igen efter min sjukdom vilket är skönt. Men nu ska jag sova. Imorn ska jag äntligen till HelpDesk i skolan så ska dom förhoppningsvis fixa min dator. Tydligen hade vice-rektorn (eller vad han nu är) mejlat HelpDesk för att han hade sett något fel på min dator. Hur är fortfarande ett mysterium...?! :o :S God Natt

Förresten!!! Det är mindre än 2 månader kvar till Julafton!!!!!!!!! LÄNGTAAAAAR!!!!!!!!!




Vill har mer snööö! Mysfaktor: 800!!! :D

"Hon stänger av datorn och drar ut sladde och hon går och lägger sig i sängen innan klockan hunnit bli elva, det är ett nytt världsrekord!!! Detta är stort människor, STORT!"

Kommentarer
Postat av: Camilla

gillar det där att du blir hockeyspelande veterinär:)

då vet man att du klarar av att tackla ner de mest jobbiga och vilda djur:P

2010-10-26 @ 01:16:41
URL: http://bertabus.blogg.se/
Postat av: elin

hahahaha, shiiiit va snygg man kan va på bilden!!! eller? :P haha

men duuuuee, är du seriös om djurgymnasiumet?? :O



PUSSSSS<3<3

2010-10-26 @ 08:43:17
Postat av: Frida

asså näää inte jätteseriös men är helt klart en nödlösning...!! ;O

2010-10-26 @ 16:23:09
URL: http://fekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0