Kall morgon

Har börjat bli riktigt kallt så kommer väl rätt som det är börja snöa vilken dag som helst :P Snöade pyttepyttelite förra veckan men det snöade nog så lite så att vissa inte ens såg det.. Jag sitter och äter frukost och ska antingen ta bussen snart men osäker på om jag kommer orka hinna. Eller så tar jag den senare bussen, kan chilla lite mera och har tid att fota lite frost-bilder vilket jag inte hann igår. Lutar mer åt det andra alternativet även om det lockar med att sitta och skratta med Julia på den andra bussen... Meeen jag kommer ändå skratta åt henne, Sigge och Elin idag så det gör inte så mycket. ;D


Just the way you are - Bruno Mars

Kommentarer
Postat av: ellepellecykelskrälle

assååååå, man ska skratta med, inte åt sina kompisar!!! fast du kan skratta MED mig ÅT julia ;) hahahahaaa <3<3<3

2010-10-18 @ 19:57:39
Postat av: deprimerad tjej

taaskigt elin :(

2010-10-19 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0