Mattekött

Idag blev det ingen pannkaksdag :( Så måste stå ut en HEL vecka till nästa gång. Istället blev det "Farfars köttbullar med potatissylt och lingonmos" ElllerrrR tyyp iallafall :P Men annars var lunchen rätt dramatisk med dampande matte-galningar och massa kavaj-muppar eftersom att det idag är "VRG Suit-Up day." Jag bangade dock eftersom att jag inte har någon kavaj... Men neee nu måste jag gå till min bild-lektion och lämna tillbaka Sigges dator. Vi har i alla fall varit ovanligt duktiga under håltimmen. Fick massa matte gjord. Inte för att jag fattade så mycket meeeeen skitsamma
Hej Då!

Kommentarer
Postat av: j**** hehe....

BRAAAAAA JOBBAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

2010-10-13 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0