Premiär

Japp, idag hade jag min premiär i Riksserien. :D Fick inte spela så mycket men det hade jag inte väntat mig heller. Ville nästan bara sitta på bänken för var så nervös. Men fick hoppa in i mitten av 3e perioden och spelade kanske 5 eller 6 byten. Och av det jag spelade så gick det bra. Är liksom inte så mycket att säga. Jag gjorde det jag skulle göra liksom och med de förutsättningarna jag hade så spelade jag över förväntan. Men så imorn är det match igen och kanske blir lite mer speltid då. Är riktigt taggad för imorn ska vi vinna! Blev förlust 1-6 mot Modo men vi spelade ändå bra så vi var nog rätt nöjda ändå. Synd att dom fick in så mycket mål dock men så blir det. Nu ska jag duscha för det har jag inte gjort ännu hehe skabb.. :P Och sen blir det promenad med Elin och läggdags tidigt eftersom att det är samling vid 10 imornbitti.

Övningskörde förresten till matchen idag och det gick brao :) Aja bilder kommer typ imorn :)

Kommentarer
Postat av: tov*

ÄCKEL :O

2010-10-30 @ 21:53:55
Postat av: elin

asså... RIKSSERIEN!!! ;D

2010-10-30 @ 23:25:25
Postat av: annelidendära

vad duktig du är! :D glöm inte nästa vecka bara höhöööö

2010-10-31 @ 00:56:16
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/
Postat av: anneli

och julia :( </3

2010-10-31 @ 13:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0