Smiling but we're close to tears

Hehehe... Som sagt onyttig lunch pannkakor med kanel och socker på. Nästan precis som kanelbullar iallafall mycket gott. Efter det blev det Jersey Shore. Hjärnan är på topp idag... men det är lugnt: "Ja mamma jag vet att dom är idioter som ens ställer upp i programmet och jag kommer aldrig göra det själv!"

Nu ska jag käka något snabbt sen blir det iväg till bussen till träning. Skönt med ishallen igen. Har vart borta från den alldeles för länge. Hela TVÅ dagar! :P Ne skämt åsido men faktikst så när man är van att vara där typ varenda dag så känns det som en evighet sedan när man inte är där. Och det ska bli skönt att träffa tjejerna. 


Från hemsidan <3

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Funderar på att kanske börja träna med er igen :/

Kör du med dam1 eller dam2?



Vila i frid Anders :'(

2010-10-21 @ 20:58:38
URL: http://bertabus.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hmm:/

Ska fundera lite.

Känner mig inte alls hemma i dam2, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra:S

KOmmer och tittar på söndag så får vi se hur dte känns då.

2010-10-21 @ 22:23:36
URL: http://bertabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0