Update

Såklart visade det sig nu att jag har feber -.- 38,2 Dock var jag väl inte så förvånad eftersom att det kändes exakt som innan vi skulle åka till övik. Ont, orkade inget även fast att jag sov ett tag när jag kom hem och fryser trots att man har massa kläder på sig :/
Blir ingen träning ikväll och antagligen ingen skola imorn gör dock inte så mycket eftersom vi bara skulle ha bokdiskussion på svenskan på Candide och nepp har inte läst ut den ännu men ska läsa massa nu.
Ännu mer depp är att jag missar matchen mot AIK imorn och kändes som om jag hade stor chans att få spela men det är inte så mycket att göra åt saken..
Just nu ligger jag i sängen och om halvt kokar om halvt fryser, har precis tagit en Alvedon så snart kommer jag väl börja svettas :P Usch vilket jobbigt inlägg bara massa text om massa trååk HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: tovääääh

MEEEHN ÅR FRIDA :( DU FÅR JU EJ BLI SJUK NU :(:(:( KRYA PÅ DIG MASSOR!<3 (älskar versaler)

2010-10-19 @ 18:02:52
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: julai

vaaaaaaaa? blä blä blä :((((((

2010-10-19 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0