psykbryt

Jag har kommit på att jag verkligen inte är gjord för skolan. Jag kan inte koncentrera mig, är inte allmänbildad, håller på med tusen saker samtidigt när jag ska plugga vilket leder till nästa punkt att jag aldrig pluggar. Jag säger att jag ska plugga men det händer aldrig och jag försöker verkligen bättra mig men lyckas aldrig. Det är alldeles för tråkigt och det finns så mycket mer roliga saker att göra. Känner att denna vecka kommer bli jävligt jobbig och jag är redan trött på den och den har knappt börjat!! :(
Vad jag också är trött på är folk som snackar så jävla mycket skit! Speciellt om andras vänner. Är så trött på det så om du inte verkligen trånar efter och VILL ha en snyting av mig så ska ni inte snacka skit med mig om mina vänner. Trots det faktum att ni inte bryr er eller liknande. OCH?!? Jag bryr mig antagligen. Inte för att jag kommer slå någon, har inte hänt tidigare kommer troligen inte hända nu heller men man vet ju aldrig!?! ;D


Kommentarer
Postat av: tov*

jag tycker du är allmänbildad :P försök göra pluggandet kul så funkar detttt! typ en lek av det hela :D heuh

2010-10-25 @ 15:11:44
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vet hur pissigt tråkigt det kan vara med skolan, men dte är bara att kämpa på.

Du är så otroligt duktig du:)

Vet att det kommer gå bra:D

2010-10-25 @ 16:53:19
URL: http://bertabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du är trött på folk som snackar skit är jag trött på "vänner" som beter sig som as.

2010-10-26 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0