Oeffektiv människa

Halloj! Sitter som vanligt och lyssnar på massa musik, kan man aldrig få för mycket av. Dagen är lite oklar idag. Hade tänkt att jag först kanske skulle åka ivåg på Dam2 träning men sen blev det inte så för låg och drog mig i sängen lite för länge så sen hade jag ingen skjuts... Plus att jag var mer taggad på att kolla Idol i soffan så det blev på det sättet istället. Så just nu gör jag absolut inget vettigt men har massa vettiga saker jag borde göra så som: Dammsuga huset, städa mitt rum, plugga matte, plugga fysik, plugga engelska, läsa Candide, laga min skottramp, klä på mig vettiga kläder jaa typ så oviktigt är det jag gör just nu.

Så dags att (en timma senare.. typ) publicera detta inlägg för att sen verkligen göra något vettigt :D Peace!


Sharkie, Stinger och halvläskig gubbe från matchen igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0