Vy från en luftmadrass

Hejsaaan just nu ligger jag i min sovsäck på en lufti luftmadrass. De flesta i laget har nog somnat men jag o Laura ligger och smsar flum-sms till varandra :P skojsigt. Bilresan upp var riktigt rolig och även väldigt dramatisk så som backning i körfilen i en kurva som vi först trodde va en rondell men icke sa nicke men det gick till slut bra. Vi kom fram till Frasses där vi skulle äta och som skulle ha öppet dygnet runt men ne så vare inte dom stängde vid 18, hur mänga restauranger gör det liksom?! :O Aja allt var minst sagt kul!! :D o jag o Laura spåra i bilen med Hoff's nya album hell yeeah galet grymma vi va ;P Imorn ska vi upp vid 6.15 så nu är det dags att sova fast jag är typ inte ens trött men måste sova. Är faktiskt rätt mysigt här måste jag säga :) alla ligger på sina madrasser i "klubbhuset" i Ljusne (ingen aning om vart det ligger.. Typ Söderhamn eller ngt sånt..) och det så kallade klubbhuset är typ ett kök/tv-rum/cafeteria med fönster ut mot ishallen där det fortfarande är lite lampor tända så det är inte speciellt mörkt :P sen när vi kom hit också var inte isen spolad och det är den inte nu heller men man får väl hoppas att dom gjort det innan vår match som är vid 8 hur fan ska vi orka?!? Men tur är i alla fall att matcherna bara är 2 x 15 min lite tråkigt men aja.. God natt! :)

Kommentarer
Postat av: miiii

abooouu har ni inte seriepremiär på söndag?! eller är det bara en-dags-cup? ;P

2010-10-17 @ 00:43:57
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/
Postat av: Laura

kul helg med frida:D även fast jag var en bichaaats och lacka på dig så hoppas jag att du hade en kul helg:D då får gärna ta ett slagskott i huvudet på en ssk spelare och in i målet haha jag looovar att inte bli sur:D <3

2010-10-19 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0