HEJ!

Yay! Helgen är här, mycket efterlängtad! Jag ska sova massor!! Fast vet dock inte hur det kommer gå för händer redan massa saker ikväll, födelsedagsmiddag och spåååååårad fekkeee.. eller.... kanske iallafall.. heh o imornkväll är det först träning och sen en till födelsedagsmiddag vilket gör att jag missar kräftgrejs med laget.. men aja man önskar att man hade mer tid men haha skitsamma! På söndag är det träningsledigt igen precis som idag. Rätt skööönt faktiskt såå dåå ska jag sova!! Sen blire typ bio med några tjejor från laget o en som precis slutat. SÅ jepp där har ni hela min helg.. tror inte jag kommer få plats med så mycket sovande men jaaaa vi får väl se.. Måste draa nuuuu PÖÖSSSS
Name of the game!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0