12 april 1963..

Idag fyller min mamma år! :D Vad hon fyller kan jag hålla hemligt eftersom att alla vuxna alltid är så känsliga för det där med ålder.. ;P (dock rätt avslöjande ledtråd i rubriken.. )

 

 

Igår var första fys- och ispasset med 2 olika nya tränare. Först var fysen superlätt eftersom vi skulle springa så långsamt vi bara kunde.. men sen blev det jobbigare... mycket jobbigare med men det var fortfarande kul. Däremot ispasset var ännu jobbigare, speciellt eftersom det var efter fysen så alla var i princip döda. Haha x)

FAST trots denna början till en mördarfys så har jag inte alls så mycket träningsvärk som jag trodde. Mest i ryggen och armarna. Så det bådar ju förhoppningsvis gott inför fysen ikväll ;)

 

Nu ska jag ta en macka från matsalen, eftersom att jag är mobbad och inte har några vänner på denna håltimma då Fanny valde att ta lååång sovmorgon så måste jag i så fall sitta helt ensam och äta lunch.. Men det hade jag inte direkt tänkt att göra. Min matte börjar ändå om 14 min så ingen idé att äta nu :P

Tjosvej


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ta det som att du aldrig säger nej till killar ;) haha

2011-04-12 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0