But you can’t change the world with a song

Nöjdare med designen nu, den igår var mest lite provisorisk.. ;P Men den här är här för att stanna ett tag, lite vårkänsla och happiness på den hihi :)

Ikväll blire fotboll: Chelsea - Manchester United (Champions League) Och förhoppningsvis kan jag vara lite duktig och träna lite här hemma. Haha min motivering till att duscha är om jag tränar..

Talet idag gick helt okej och imorn äre skola igen som vanligt, fysikprov på fredag......... bläää borde nog vara lätt dock men man vet aldrig med Gunnar han är lömsk....

Heheheheh min fysiklärare :P Alla tycker han är så mysig och gullig men jag tror han har en ond insida.... Believe me.

Mat nuuu tjerrråå


Kommentarer
Postat av: Carin

Hahha det brukar jag också köra med innan jag duschar :P Ja man vet aldrig med fysiken, den är ju typ hopplös, jag klarar typ aldrig frågorna på provet :S Men designen är ju ännu finare idag!!!! superfiiiiiin!!!! pusss <3<3<3



ja juste får inte missa matchen whiiihoooo!!!

2011-04-06 @ 20:38:37
Postat av: Laura

söt heder! gör en lika söt till mig så lovar jag att bloga (a)

2011-04-06 @ 21:54:59
Postat av: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj(ulius) :O :O :S

hahaha åååååååhh guuuunnzoooor

2011-04-07 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0