Upp och hoppa nu !

Som sagt värsta soft dag och de på sceniskt va skitduktiga och sjöng och spelade massa bra låtar! Sen körde jag hem Fanny, Elin och Julia vilket va skoojjj ;P Ikväll kommer det däremot inte bli lika soft. Eller jag är fett taggad på både fys och is men kommer va typ helt död hela denna vecka xD Bra med kemiprov då efter 3 kvällars hårdträning -.- x)

 

Men nu ska jag bara allmänt chilla innan jag måste laga maten (någon chilligryta från Linas matkasse) och sen dags för träning. Tjiingeliiing!!

 

 

Bara för att det är en rolig och bra låt och för att inlägget inte bara ska bli massa tråkig text ;) SNOOK <3


Kommentarer
Postat av: Laura

super fitta <3 haha

2011-04-11 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0