Yesterday...

...började med träning, gick inte sådär jättebra för jag var typ trött o fortfarande förkyld. SUGER! Men övningskörde både dit och hem och gick mycket bra. 1 VECKA!! :S Petra (som fortfarande ligger totaldäckad i sängen bredvid...) hänkade med hem och vi käka lunch och sen gjorde vi oss iordning för kvällens festligheter. Kanske kommer lite bilder från detta senare om sådant kommer upp på fejjan. :) Kul var det iallafall! Massa knasiga saker hände men jag höll mig till de mest roligaa!!

Nu vill jag äta frukost men måste väl väcka tjockisen innan... Kan ta ett tag typ. Måste också plugga. Skit. Ah fan juuuste sen ska jag ju spela match också. Kanonkul! (positiva cheyen är igång, skulle kunna fortsätta hur länge som helst. MEN...) avslutar istället med något positivt att det faktiskt bara är EN VECKA kvar till Sportlovet! Fy fan vad skön.....T!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0