jag vaknar klockan fem

Nyår var som sagt mycket lyckat. Vilket betyder att man då inte lyckades sova så jättemycket... Somnade cirkus 6 tror jag. Hjälpte inte heller att man skulle upp runt 11 för att dra iväg vid halv 2 för att inventera varor på Willys! Inget jag skulle gjort frivilligt om man säger så... Men det var ändå helt okej. Lyckades hålla mig vaken och räknade på för fullt i 5 timmar. Så vi tjänade en slant till laget. Skööön.......T att komma hem sen och bara chilla :)

Idag vet jag inte vad som händer. MÅSTE verkligen bli frisk men idag har jag hostat som en gris så vi får se hur det blir med den saken... Ska i alla fall börja med att äta något mer ordentligt än 3 lussebullar som är vad jag ätit hittills :P Blir iaf ingen träning idag utan sparar mig till imorn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0