Såå jävla bra!!!!

Wohooo!! Känns såååå nice. Bästa vinsten på länge!!! Äntligen slog vi SSK (med 6-5) och det var fanimej dags assåå!! Nu ska jag vara duktig och läsa min svenskabok och sen ska jag sova supergott! Träning imorn och då blire att tagga inför helgen med massa matcher som jag hoppas att jag i alla fall får kolla på från bänken :) Då är jag nöjd.
Fick övningsköra till matchen idag och hem och det gick bra. Till o med när kompisar var i bilen så även nöjd med det. Hihi :) Men som sagt dags att sova. Good (Realllyyy Gooood) Night :D

Kommentarer
Postat av: Frida

2011-01-13 @ 01:15:39
Postat av: Laura

Star!! :D STAR!!!:D:D

2011-01-13 @ 01:16:00
Postat av: elin

jaa, tack för skjutsen!! ;D

2011-01-13 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0