Bra dag

Hei
Träningen gick riktigt bra - körde liksom EXTRA-fys?!?!? satsigchey_93
Skolan va hyfsat soft, hängde med min älskling Fannypanny tennisproffset Flyckt!!
Imorn har jag sovmorgon, svenska, håltimme, chill bildlektion. Så jag mår bra.
Livet flyter på igen och känner mig stark, både fysiskt och psykiskt. Wohooo!!!
Sen tänkte jag att jag skulle gratta min coolaste kömpis på födelsedagen!
Hon blir idag 21 år!!! Men känns som om hon är lika ung och omogen som mig!! ;P Men ibland är hon riktigt smart och "bara allmänt bra". :D
Men nu ska jag sova TJO!
Toves tårta som jag måla i paint!!!! Lyckades rita hyfsat bra, tror dock att jag skulle lyckas mindre bra med att baka den..........
Bilderna på oss är oftast mycket seriösa och mogna.

Kommentarer
Postat av: tove

gilaaaaaaaaarH!

2011-01-13 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0