Ännu en perfekt sommarlovsdag

Dock ännu en värdelös träning... Men som tur var, har inte hela dagen varit värdelös utan istället hur perfekt som helst! Jag, Lundell och Hanna hängde hemma hos Brämming i deras nya lägenhet på Kungsholmen. Jättefint och jag vill så himla gärna ha en egen liten lägenhet, deras var ju förstås stor eftersom hela familjen bor där men åååhh vad jag längtar tills jag kan flytta hemifrån och köpa mig en 1a, spelar ingen roll hur liten. Och antingen bo ensam eller med en kompis. Sååå himla skönt och få göra allt på sitt egna sätt och bara vara. Näää fyy vad jag längtar!!

I alla fall så åt vi jättegod lunch i form av pasta, kyckling, ruccola, pesto, soltorkade tomater, mozarella och bröd och jordgubbar med glass på det. Supergott! Massa skratt, mest ÅT Hanna (som vanligt) hahaha men som vanligt alltid superkul!
Den här killen lyssnade vi på under lunchen :) Nya Justin Bieber??..
Cody Simpson - On My Mind


Nu ska jag kissa hunden.... Herrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0