Helt sjukt..

..vad slut jag är om dagarna. Orkar typ bara röra på lillfingret. Men inte så konstigt med alla träningar och värmen. OCH NU HAR JAG FUCKING SOMMARLOV!!! Wihhooo! Men nu ska jag sova för imorn blir det fullt ös medvetslös. Typ B-O-K-S-T-A-V-L-I-G-E-N. Träning mellan 10-12, Lauras utspring från Solna Gymnasium vid 14 (måste fixa massa grejer innan detta!), åka flak, duscha, studentmottagning, fööööööra galeeet hos Fanny och sen partyparty hos Fanny. Kommer bli bästa starten på Sommaren 2011 och jag kommer helt klart somna gott. Typ som nu vilken sekund som helst. God natt.

 

Avicii AKA Tim Berg AKA Tom Hangs AKA Tim Bergling - Blessed

Så JÄVLA grym och galet taggande, går i mina hörlurar på repeat dagarna in och ut just nu och bilden har jag som bakgrund på min telefååån :))) <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0