Tisdag va?!

Halloj, lite svårt att hålla koll på dagarna men vafan skitsamma är ju sommar!! :D

Har bara för en stund sedan vaknat av mitt mobillarm och efter jag skrivit detta ska jag gå upp och äta frukost för jag är så hungrig så magen nästan krampar!
Sen är dagen blandad med lunch/fika hos Brämming i deras nya lägenhet inne i stan med Brämming, Lundell och Hanna. Efter det ska jag hem och har som vanligt träning vid 16.30. Får väl hoppas på bättre och mer vettig (i alla fall mer genomtänkt) träning än igår.. haha :P Men äh träningen igår var väl okej, haha jag gillar att jag klagar över att jag inte tyckte den var tillräkligt jobbig.. men kanske inte gör så mycket om jag inte får träningsvärk av varje träning. Har ju ändå träningsvärk i princip varenda muskel i kroppen. Just nu tillexempel sträcker det i underarmen lite hela tiden när man kröker på fingrarna för att nå till knapparna som är närmast haha :P
AJAAA Frulle nuu! Seee YA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0