YEEEESS OH MY GOSH!!!

Imorn är min SISTA skoldag i 2an på Gymnasiet. Känns lite sådär halvsjukt men sååå himla skönt. Precis skickat in den sista biten av träningsdagboken vilket just nu betyder INGA mer skolarbeten!!! Wihoooo!! Missar avslutningen på fredag för då ska jag åka flak för första gången mohahaha med Laura, alltså typ Natur/Idrott klassen på Solna Gymnasium. Taggad! Jarråå Tror jag är allmänt taggad på allting speciellt på SOMMARLOV. Funderar på om jag närmar mig typ årets bästa sommarlov och det har fan inte ens börjat ännu.. Lycka.

 

Låten i rubriken: Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprites.


Kommentarer
Postat av: elin

hahahahha "årets bästa sommarlov" hahaha en sann naturarhjärna där ;) <3 <3

2011-06-08 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0