Fr(e)ida(g)

HELLLUUUU
Idag har jag sovit till 8.30. Åkt till skolan vid 12. Skrivit matteprov mellan 13.30 till 15.30. Tränat mellan 17.10 till 18.00. Kompishäng och sen hem och käka middag. Lite tv-tittande osv... Dagen har helt enkelt vart riktigt bra :) Dock såg jag nu en typ tråkig nyhet. Inte om tsunamin o sånt i Japan (också jättetråkigt och waaay bigger problem än mitt... men iaf..) Fick ju höra för ett tag sen att ett nytt Stjärntecken upptäckts, Ormbäraren heter det. Detta betyder ju att allt kastas om lite men jag har alltid glömt att titta om jag bytt stjärntecken. Och nu när jag tillslut gjorde det så såg jag att det har jaag :( Nu är jag tydligen Stenbocken men neeejjj inners inne är jag en riktig Vattuman och detta kan ingen ändra på!! ;P
Men nu ska jag dock sova och tagga inför matchen imorn mot SSK!!!
God Natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0