Hej på er...

...igen typ över en vecka sedan jag skrev. Märker bara hur mycket sämre jag blir på detta... Och kan verkligen inte lova någon förbättring. Kan typ försöka lova att de inläggen jag kommer göra kommer det vara bra kvalle på så de kommer vara värda att läsa. Även om dom är få....

I fredags vare den omtalade "Flycktfesten", riktigt lyckat med riktigt mycket människor som jag aldrig i hela mitt liv hade sett förut: "Vem är det där?" "Har inte en jäävla aning" Killen i vit kofta är helt klart kvällens största mysterium, att han hängde helt själv är bara ännu mer konstigt och gör fallet desto mer oklart... Därför lämnar vi den kvällen och tittar på lite bilder istället... Dock orkar jag inte kopiera bilder från Julia, så just nu blir det bara mina få bilder jag tog från kvällen och jag slutade fota vid typ klockan halv 8 :P hahaha fail men here you go







Nu ska jag sova, imorn gäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0