Never Say NEVER!

Idag var det en riktigt onödig och värdelös dag i skolan. Gjorde typ inte en enda vettig sak förutom att välja mina individuella val för trean. Det blev Specialidrott B, Matte E och Ensemble och det känns brao :)
Det mest vettiga som gjordes var Julias bild i min note-book. Den var fiiiin.


Efter skolan hängde jag med mina homies Julle och Elle, det var myyys. Och imorn blire BIO!!!! Never Say Never. Justin Bieber. Det kommer bli AWESOME!!!!!!  ;P Nu ska jag typ läsa Kite Runner - vilket oftast brukar resultera i att jag istället somnar... :P Så God Natt

Kommentarer
Postat av: jjjjjjjjjjuuuuuulllllllllllllllllllleeeeee

så fin han är <33333333333333

2011-03-26 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0