10 dagar senare...

Jepp så lång tid har det gått sedan förra inlägget.. Rätt dåligt måste jag säga ;P

Men aah livet rullar väl på som vanligt. Fysträningar 5 ggr i veckan vilket är jobbigt men jävligt kul!!! :D

Sen kan jag berätta om mina härliga sommarplaner också för det är vad folk verkar göra just nuu :)))

 

Skolan slutar den 10 juni (ALLTSÅ KNAPPT EN MÅNAD !! Rätt så sjukt!) Efter det ska jag jobba en vecka, hemtjänst. Sen blir det peace and love och jag taggar som satan!!! Kommer bli helt sjukt grymt!! Efter det är jag hemma och ledig i typ 1 elller 2 dagar sen blir det Sicilien med familjen. Vi har hyrt ett hus där och tror det är för drygt en vecka. Kommer också bli helt underbart (haha) och jag ska fota massa grymma bilder!! Vecka 29 blir det jobb igen, 1 vecka på hemtjänsten. Och vecka 30 blir det förhoppningsvis Hockeyläger om jag kommer med och inte platserna är slut. Anmälde mig idag och jag och Camilla kommer bli grymma som fan. North Camp heter det och är elitcamp för tjejer och killar och kommer vara uppe i Ånge. Efter det blir det troligen jobb vecka 31 och även vecka 32. Helt klart uppbyggt för att bli en grym sommar!!! :D

 

Nu ska jag duscha.. Kanske är dags eftersom jag kom hem från träning för typ drygt 2 timmar sedan... ;P

Engelska nationella imorn (typ soft) och matte-c delprov på fredag (kommer gå åt pipsvängen).... :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Carin

Ghaaa!!! låter som en grymt bra sommar!!!!! :D:D:D

2011-05-12 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0